Afterwork baby

Ibland är det kul att låtsas som om man jobbar. Då kan man nämligen hänga med sina vänner på Afterwork. Det legitimeras dock lite mer, då jag faktiskt pluggar. Afterstudies. Inget fint namn direkt :)

Jag var då also på afterwork igår med min kära och duktiga vän som driver Hittabloggen. Hon tog mig till Scandic Hotels bar Anglais, precis vid Stureplan.
Vid fem-halv sex var det nästan helt fullt. Det är lite äldre människor, vilket kan vara skönt - stämningen var bra, musiken på lagom bra nivå, och man blev snabbt serverad. Priserna är dock inte mindre bara för att det är afterwork - ett glas vin kostar 83 kronor.

Min kompis berättade att det är ett jättebra ställe för att sitta på dagarna och jobba eller plugga,
då de har gratis internet och bekväma soffor man kan sitta i. Så nästa vecka kanske jag joinar henne där för att plugga och skriva inför min hemtenta :)



Kommentarer
Postat av: Emelie Smidt

Hej jenny!

Kul att du gillade stället :), det blir en bra jobb/ plugg dag på Tisdag.

tack för igår. älskar våra söndagar...



Puss Emelie

2010-04-12 @ 09:24:45
URL: http://www.hittabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0