Madrid #2

Ja Herr Vulkan vill inte sluta blåsa ut rök. Det är inte bra att röka faktiskt....dumma Herr Vulkan. Hur ska jag ta mig hem? Ska jag vänta till flygen går igen, när det nu må vara, eller ska jag åka tåg från Madrid till Hamburg (24 timmar) och därifrån vidare till Stockholm? Imorgon ska jag åka ut till flygplatsen och kolla med mitt flygbolag Iberia vad de kan erbjuda mig för alternativ.

Men innan det: lite uppdatering över vad jag har gjort här!

Igår kväll var jag på operan Teatro Real och kollade på Salome. Då min mamma sjunger en av huvudrollerna tog jag lite bilder bakom scenen varav ni kan se ett litet urval här :)
Föreställningen var jättebra, publiken jublade, även om orkestern spelade alldeles för högt så att det ibland var svårt att höra sångarna.

Idag ska jag gå på museum, perfekt då det regnar just nu. Picasso here I come!
På bilderna: i logen, mammas peruk, kulissen, i publiken.

Inne i mammas loge - hennes klänning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0