Skitigt fönster

Det ska springas en joggingrunda snart. Och egentligen hade jag då tänkt att detta för mig ovanliga event skulle äga rum i strålande solsken. Men icke.
När jag kikade genom mina tunga gardiner möttes jag av det gråaste grå och den mest ledsosamma utsikt.
Sen insåg jag att mitt fönster är väldigt skitigt. Avgaser och smuts har till och med sipprat igenom och lagt sig i form av svart tjockt dammliknande nånting på fönsterbrädan. Det gör ju allting mycket gråare. Världen genom mitt skitiga fönster blir helt enkelt fulare.

Just nu ser jag en ensam joggare som studsar fram iförd vantar, mössa och en fancy vinter-joggingjacka. Brrrrrr.
Aja, endorfinerna blir ju desamma.


Kommentarer
Postat av: rRAEEWRh

Hejsan, allt bra? =)

2010-04-09 @ 15:50:58
URL: http://rraeewrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0